måndag 3 december 2012

Eufori

Jag kan inte minnas senaste gången jag vaknade så pigg som idag. Jag var så uppe i varv att jag inte minns vad jag höll på med....?
Fort som fan ska allting gå, jag sminkar mig, tuperar håret och tar på mig byxor samtidigt.
Får tandkräm på tröjan, tar en kvart att välja en ny. Brer en smörgås som jag glömmer bort. Springer till bussen som troget väntar, busskort borta och kom jag ihåg att låsa?
Det roliga med det här beteendet är att så fort jag spelar teater, skriver eller är på jobbet klaffar saker. Så fort jag får vara kreativ sätts min hjärna på fokus. Och det är väl tur det annars hade jag väl aldrig kunnat göra nåt! Haha

Men det gäller att försöka hålla igen lite så energin räcker hela dagen. För idag är det fullt ös på salongen ända till kvällen. Ska se till att det kommer upp lite bilder på det också.

Så. Mot Hårmäster och en dag full av klipp! Jihoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar