fredag 30 november 2012

Lördag morgon och det känns som det bara är jag och busschauffören som är vakna vid den här tiden. Det är tyst och skönt att åka buss en sån här dag. Tid för att tänka på hur dagen ser ut.
Idag är jag ensam på salongen så det kommer bli mycket att göra. Vi har mycket drop in så man kan aldrig riktigt veta hur mycket det blir vid dagens slut.

Jag måste fixa frillan när jag kommer fram för det hann jag inte :( på med mössan och sen sprang jag ner till bussen! Som vanligt i sista minuten.

Jag ska även hinna med att göra de sista presenterna till kunderna (jag har en stor och tung kasse med mig) innan jag ska möta upp min kollega vid Slussen och åka ut till Djurgården för att kolla in HÅR-utställningen. Ska bli spännande! Detta kommer jag återkomma med.

Sen blir det middag hos en god vän och då måste man hitta på nåt snyggt att ha i huvet höll jag på att skriva (å det gjorde jag också!) men jag menar förstås hitta på nåt snyggt kruxifix så man känner att det är lördag!
Detta återkommer jag naturligtvis också med :)
Puh! Fullspäckad dag! Härligt! Vad ska ni göra?

Om du är oxe som jag har du horoskopet här - taget på bussen så illamående när man läser kan förekomma.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar