onsdag 13 juni 2012

Inte ok för en frisör

Kaos i yrkesrollen

Vaknade imorse och insåg plötsligt att jag varit så upptagen med att klippa andras hår att jag totalt glömt bort mina egna toppar. Vi har en Omg-situation


För mycket blekning och färg + ingen klippning =
En rejäl omgång



Problemet är bara att jag har frisörskräck. Hör på den, frisören som har frisörskräck. Men det beror på mycket enkla medel. Många många många frisörer verkar ha en fallenhet för att vilja skalpera en när man nervöst säger " 2 cm...max 3..?"
Nej jag litar inte på någon! Men jag kommer se ut som Jonatan Lejonhjärta så.. det är bara att inse att det är tid för att boka tid hos min Frisör och gamla kollega Linda för terminens stora städning. Då ska jag ha en skön massage och en cool styling :) som belöning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar